
Weboldal tervezés, építés
Egyedi, reszponzív WordPress oldalak Elementor Pro-val, letisztult dizájnnal és tudatos struktúrával.

Webshop építés
WooCommerce alapú webshopok, amik nemcsak jól néznek ki, hanem vevőt is hoznak.

Karbantartás & támogatás
Weboldalad rendszeres frissítése, biztonságos működtetése és technikai háttértámogatás.
– Domain és tárhely díja (ezeket a megrendelő saját nevére regisztrálja – szívesen ajánlok megbízható szolgáltatót)
– Egyéb fizetős bővítmények, ha valamilyen speciális funkciót szeretnél (pl. foglalási rendszer, többnyelvűség, előfizetéses modul stb.)
– Jogszabályi dokumentumok megírása (pl. ÁSZF, Adatkezelési Tájékoztató – sablonhoz, jogi forráshoz tudok irányt mutatni)
A weboldalad nemcsak elkészül, hanem él – és ehhez időnként frissítésre, figyelemre van szükség. Rendszeres karbantartás, technikai biztonság és gyors segítség – hogy te azzal foglalkozz, ami igazán fontos.
Mit tartalmaz a karbantartás?
- Rendszeres frissítések (WordPress, bővítmények, sablon - Biztonsági mentések - Kisebb tartalmi frissítések (pl. képcsere, szövegpontosítás) - Betöltési sebesség optimalizálása
Hogyan történik a támogatás?
- e-mailes kapcsolatfelvétel - 1 munkanapon belüli válaszidő - havidíjas vagy eseti óradíjas alapon
Mit nem tartalmaz a szolgáltatás?
- Új aloldalak - Új dizájnelemek készítése - Nagyobb strukturális módosítás külső rendszerek (pl. webshop) átalakítása (ezeket külön ajánlat alapján vállalom)
Insta audit - Ára : 9. 990 Ft
Megnézem a profilodat (bio, feed, színek, egységesség), és kapsz egy gyors, személyre szabott útmutatót, hogyan teheted profibbá azonnal a megjelenésed.
Mini arculatfrissítő - Ára : 24. 990 Ft
Új színpaletta + betűtípus kombó + 3 feed minta poszt. Gyors megújulás, amihez nem kell teljes újratervezés.
Landing véleményezés - Ára : 12. 990 Ft
Átnézem az oldalad és kapsz egy 1 oldalas pdf-et konkrét javaslatokkal (szöveg, színek, struktúra).
Akár új fejezet előtt állsz, akár csak végre szeretnéd, hogy a vállalkozásod megjelenése is azt tükrözze, ami benned van – itt vagyok, hogy segítsek.
Lépj kapcsolatba velem, és nézzük meg, mire lenne szükséged.
Rövid válasz: remélem igen!
De hogy biztosra menjünk, nézd meg a „Tökéletesen illünk egymáshoz?” részt az oldalon.
Akkor tudok igazán jól dolgozni, ha:
– elkötelezett vagy a közös munkafolyamat iránt,
– szenvedéllyel vagy a vállalkozásod iránt,
– és bízol abban, hogy a te elképzelésed alapján szabadon alkothatok egy tudatos, esztétikus felületet.
Először felvesszük egymással a kapcsolatot: emailben, egy hívásban, vagy ha közel laksz, akár egy kávé mellett is.
Miután átbeszéltük az elképzeléseidet, elküldöm az ajánlatot.
A megerősítés után kapsz tőlem egy szerződést, és kiállítok egy 50%-os (nem visszatéríthető) előlegszámlát, ami lefoglalja a helyedet a naptáramban.
Ahhoz, hogy igazán hozzád és a márkádhoz illő felületet alkothassak, egy részletes kérdőívet küldök a vállalkozásodról, célközönségedről és jövőképedről.
Ez lesz az alapunk, amire építkezünk – egyfajta kreatív térkép.
A projekt indulásához szükségem lesz minden véglegesített szöveges és képi tartalomra, amit Google Drive-on vagy e-mailben tudsz megosztani velem.
Ezek alapján elkészítem az első vázlatokat – a tartalom a kulcs, ebből születik meg a dizájn.
Itt történik a varázslat!
Elküldöm neked az első koncepciókat, majd két finomítási körön át dolgozunk együtt – mindig figyelek a visszajelzéseidre.
3 munkanap áll rendelkezésedre a véleményed elküldésére, én pedig addig finomítok, amíg azt nem érzed: „igen, ez az!”
Amint jóváhagyod a végleges verziót, a projektet lezárom:
– vagy átadom a fájlokat egy felhőmappában,
– vagy publikálom az elkészült weboldalt az általad választott tárhelyen.
És innen jöhet az ünneplés!
Ha beleegyezel, megmutatom a munkánkat a Nuvira design portfólióban is – mert büszke vagyok rád, és öröm számomra, hogy részese lehettem a történetednek.
Minden vállalkozás más és más – ezért szívesen segítek megtalálni a hozzád illő megoldást. Írd le néhány mondatban, mire van szükséged, és hamarosan visszajelzek.